BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 22, 2011

MENGHITUNG HARI

Hurmmm... semakin dekat hari itu tiba,semakin kuat debaran di hati ini terasa... kadang2 buat aku tension sangat memikirkan persiapan yang lom siap2 lagi ni... poning palo den ni... semakin dekat hari bahagia ni,semakin berseri hubungan aku gan si dia... kami ini boleh dikategorikan pasangan yang wajib nikah cepat...sebab per aku gan dier ni dah macam belangkas...xbo;eh dipisahkan walaupon sekejap... bila berjauhan seminggu jer mula la resah masing2... Aku lak bis la org kat umah ni yang kene maki hamun... ishhh3... xpatut2... Kami makin rindu dan makin serasi bersama... Kalau dulu masa mula2 xjumpa sebulan pon okey lagi...tapi sekarang... kalau boleh hari2 nak jumpa... Alhamdulillah aku dengan si dia semakin memahami dan saling bertolak - ansur dalam hubungan kami... Aku sangat bahagia bila berada di sisi dia... Tiada rahsia yang dapat aku selindungkan dari dier lagi... begitu juga dengan dier... Walau pon banyak anggapan negatif yang dilemparkan pada kami..tp kami cuba tepis sume tu... maklumla zaman sekarang ni... ramai remaja yang masih belum puas enjoy... tapi bagi aku,kahwin muda ni xsalah..malah diharuskan,untuk mengelakkan perkara2 buruk yang berlaku... okey la sampai disini dahulu coretan kali ini... byyee...

0 comments: